Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко история на моторите при 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
    Колега колко ти излезе да турбинираш T.S двигател ? Заслужава ли си? Може ли клипче да видя как се държи колата ?

    Като пари е общо взето евтино както и да го гледам.
    Всичко се прави от мене си и това неимоверно помага за ниската цена на цялата операция.
    Частите за гърнетата, тръби маркучи дюзи помпи, разреждане на двигателя, колектор, и всичко там което е било нужно е около 800лв (като тая сметка е някаква ужасно груба)

    Дали си заслужава... Определено... Тука с думи ми е трудно обяснението.
    Клипчета от както е "засилена" нямам, защото се надявам тепърва да става вървежна и да се снима (евентуално)

    Еи това от снимката е от нормално желязо направено и себестоиноста му е 40лв сигурно, пък чудеса върши (тука изключвам труда на човека направил 3д проекта за фланците му)
    Attached Files
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      А турбото , какъв мап сензор ползваш , като цяло какво управлява турбото ?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
        А турбото , какъв мап сензор ползваш , като цяло какво управлява турбото ?
        Мап сензора следи разреждането/налягането в колектора и "казва" на компютъра какво да прави със сместа.

        В моя случаи турбината се управлява само и единствено от уестгеит клапана.

        (принципно аз незнам за возило при което мап сензора да управлява дирекно турбината)
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          https://www.alfabb.com/bb/forums/mil...eet.html?amp=1

          Ето интересна тема на английски относно увеличаване на мощността на T.S. двигателите.

          Comment


          • #20
            Ами когато сместта е по богата не се ли изпраща сигнал от мап сензора към екуто , и в последствие ЕКУ-то да изпрати сигнал към електромагнитния клапан с колко да дърпа геометрията на турбото .. (при колите с геометрия на турбото) питам защото аз имах проблем с МАП сензор , без значение от оборотите турбото надуваше само до 1.1 и при 1800 и при 3500 .. без значение дали е под натоварване или .. смених го и сега завърта до 1.5/1.6 бара .. 1.9jtdm 150..

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
              Ами когато сместта е по богата не се ли изпраща сигнал от мап сензора към екуто , и в последствие ЕКУ-то да изпрати сигнал към електромагнитния клапан с колко да дърпа геометрията на турбото .. (при колите с геометрия на турбото) питам защото аз имах проблем с МАП сензор , без значение от оборотите турбото надуваше само до 1.1 и при 1800 и при 3500 .. без значение дали е под натоварване или .. смених го и сега завърта до 1.5/1.6 бара .. 1.9jtdm 150..
              Aми не. За мап сензора е все тая сместа дали е богата или бедна, неговата функция е да мери налягането/вакум в смукателния колектор. Един вид електронен манометър е. От неговото показание обаче електрониката знае какво става в колектора и тя решава какво да прави с турбината (ако е по-ново возилото) и какво да прави със сместа (спрямо конкретното моментно налягане в колектора)
              При мен е вехта технологията, турбината се управлява сама себе си с помоща на вграденият уестгеит клапан. Когато дигне налягане в смукателния колектор, това налягане задеиства актуатора на клапана, тои отваря и прави баипас за изгорелите газове (минават транзитно покраи перката) и така се регулира налягането.
              Аз мап нямам, имам механичен дебитомер, тоя чарк мери колко въздух отива към двигателя, абе стара технология...

              Днес я запалих, задеиства се все едно е изгасена преди 20мин. А не е пипана/палена/мърдана от ноември...
              Някои има ли едно часовниче излишно, защото и това се е скапало (4-то под ред) какво им става незнам… До преди време поне часа се виждаше, днес като го видях е умряло на 104%
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #22
                Ясно значи ... с пук тия дебитомери са такива ментаци .. слагах два втора употреба подле два нови .. колата беше спъната .. сега му дръпнах буксата , свети чека но колата още от 1000 оборота до 4000 е самолет ... чух че при 155 нямало ментаци на дебимета защото били “олд скул” и нямало смисъл да им правят ментаци .. при мен освен въздух Мери и градусите на въздуха (и ако един двата сензора се сговнясат и набива грешка и става една чернилка от аудпухс)

                Comment


                • #23
                  Няма ментаци оригинален дебитомер за 155 8V - просто има такива със износени писти или зацапани такива. Ако си попаднал на такъв екземпляр - нормално е да имаш проблеми, но не е виновна колата ...
                  155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                  Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                  Comment


                  • #24
                    Не , ставаше въпрос за 159 1.9 дизеларка .. първите два пъти взех втора употре.. после поръчах от ТехКо и накрая от евро 07 .. единствено разхода ми падна в сравнение с моя оригиналния .. а тези дето ги взимах четирите си бяха на бош даже със същия номер като моя .. както и да е .. ремап ще ме спаси от ЧЕК-а .. защото сега освен че разхода падна колата върви добре турбото се завърта по-бързо .. но ще я сменяван с бензинка а от новите JTS не съм очарован особено , нито като здравина нито като цена за поддръжка .. та много се огледах в 155 страшно привлекателен вид имат , преди това съм карал разни кошници от рода на Вектра, астри, Мерцедес w210, CE 2.2, bmw e34 .. но откакто се возих в на бригадира 146 останах много доволен как малолитражка 1.8 върви .. и скочих директно на 159 .. и като цяло от тук на там в живота ми ще карам само италиански или японски автомобили , страшно евтини за поддръжка и по нищо не отстъпват на немските

                    Comment

                    Working...
                    X